• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю

Картинки по запросу клипарт спорт дети

КОНЦЕПЦІЯ
ФІЗКУЛЬТУРНО – ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ

Мета: збереження та зміцнення здоров’я, формування фізично досконалої дитини, створення моделі цілісної системи взаємодії всіх суб’єктів освітнього процесу щодо корекції та профілактики порушень опорно-рухового апарату, вад мовлення та психологічної корекції.

Принципи Концепції:

  1. Принцип індивідуального та диференційного підходу
  2. Принцип системності
  3. Принцип гуманізації та демократизації виховного процесу
  4. Принцип наступності та неперервності
  5. Принцип свідомості й активності
  6. Принцип міцності і прогресува

Провідні ідеї Концепції:

1. Забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей шляхом інтеграції здоров’язбережувальних технологій з різними видами дитячої діяльності.

2. Підвищення медико-психолого-педагогічної компетентності педагогів, батьків у виховання здорової дитини.

3. Формування стійкої мотивації на підтримку здорового способу життя.

Завдання Концепції:

- Використання сучасних новітніх технологій оздоровлення дітей у процесі різних форм фізичного виховання.

- Удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи:

а) вчити дітей дбати про своє здоров’я;

б) розвивати фізичні якості;

в) забезпечити взаємодію педагогів, медичних працівників та батьків у питаннях зміцнення психічного, фізичного здоров’я дітей та формування у них здорового способу життя;

г) використовувати нетрадиційне фізкультурне обладнання для профілактики порушень опорно-рухового апарату.

- Підтримка оптимального рівня фізичної і розумової працездатності дітей протягом дня.

- Формування фізично, психічно, соціально та духовно здорової особистості.

Реалізація Концепції:

- Створення комплексної багаторівневої діагностики фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дітей.

- Розробка і реалізація на практиці перспективних комплексних планів по оздоровчій, реабілітаційній, корекційно - розвивальній роботі.

- Розробка і апробація на практиці системи роботи з батьками.

Умови реалізації:

- Створення розвивального середовища для активної рухової діяльності дітей у дошкільному закладі.

- Підвищення педагогічної і соціально-психологічної культури.

- Створення системи роботи з профілактики та корекції порушень опорно-рухового апарату.

Очікувані результати:

1. Зупинення прогресування захворювань в дітей і зменшення рівня порушень опорно-рухового апарату.

2. Зростання силової витримки м'язів.

3. Зміцнення здоров’я.

4. Розкриття фізичного потенціалу кожної дитини.

Індивідуально-корекційна робота

з дітьми із порушенням опорно-рухового

апарату з використанням нестандартного спортивного обладнання

/Files/photogallery/740/IMG_2806.JPG

ШКОЛА ЗДОРОВ’Я З ПЕДАГОГАМИ

Щоб організовувати роботу з дітьми по формуванню здорового способу життя, необхідно самому бути взірцем для наслідування. З цією метою почала працювати «Школа здоров’я» для працівників закладу під керівництвом вихователя фізичної культури.


ПЛАН роботи

дошкільного навчального закладу №14 "Теремок" комбінованого типу з фізкультурно-оздоровчої та профілактичної роботи

на 2015/2016 н.р.

Місяць

Заходи

Місце проведення

Відповідальний

Вересень

1. Активізація роботи ДНЗ в 2015 - 2016 р. щодо збереження здоров'я

дітей та формування у них позитивної мотивації на здоровий спосіб

життя (інформаційне повідомлення).

2. Діагностика психофізичного розвитку дошкільників (результати

обстеження).

3. Гурток "Юні гімнасти". Тема: "Спортивні танці"

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Жовтень

1. Здійснення спільних фізкультурно-оздоровчих завдань на забезпечення особистісного підходу до дитини (інформаційна доповідь)

2. Фізкультурно - оздоровча профілактика дошкільників в групі здоров'я

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Листопад

1. «Музика зміцнює здоров’я». Використання музики як терапевтичного засобу в оздоровчій роботі з дітьми. (теоретично-практичний тренінг).

2. Практикум для педагогів на тему «Вправи на формування фізичного образу «Я»»

3. «Україна – спортивна країна». Інтегрований пізнавально-спортивний тренінг для старших дошкільників.

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Грудень

1. Взаємозв’язок фізичного та психічного здоров’я дітей. (доповідь).

2. Гурток «Мовленнєві витинанки». Тема: «Мовленнєвий калейдоскоп».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Січень

1. Круглий стіл для педагогів «Курс на здоров’язберігаючі технології».

2. Заняття-гра для дошкільників «В лабораторії здоров’я».

3. Майстер-клас «Степ-аеробіка».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Лютий

1. «Абетка здоров’я». Методичний матеріал на допомогу педагогам.

2. Організація рухової діяльності в ДНЗ – запорука гармонійного всебічного розвитку та міцного здоров’я. (лекційна доповідь)

3. Пізнавально-ігрова діяльність «Квітка здоров’я».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Березень

1. Інформаційний проект

2. Жива екологічна газета «Хто Весну робить» (пізнавально-практична діяльність)

3. Гурток «Юні шахисти». Тема: «Мешканці шахового королівства».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Квітень

1. Гурток за інтересами "Абетка духовної культури і здоров'я".

2. Валеологічна стежина «Щоб здоровими зростати – корисну їжу треба вживати». Заняття-гра для старших дошкільників

3. Стежинка - здоровинка «Пальчикові ігри»

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Травень

1. Моніторинг вивчення стану фізичного здоров'я дошкільників та

порівняльний аналіз результатів фізкультурно - оздоровчої роботи.

2. Підсумок роботи

ДНЗ №14

Прийма Н.В.

Кiлькiсть переглядiв: 558

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.