• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю

Картинки по запросу клипарт спорт дети

КОНЦЕПЦІЯ
ФІЗКУЛЬТУРНО – ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ

Мета: збереження та зміцнення здоров’я, формування фізично досконалої дитини, створення моделі цілісної системи взаємодії всіх суб’єктів освітнього процесу щодо корекції та профілактики порушень опорно-рухового апарату, вад мовлення та психологічної корекції.

Принципи Концепції:

  1. Принцип індивідуального та диференційного підходу
  2. Принцип системності
  3. Принцип гуманізації та демократизації виховного процесу
  4. Принцип наступності та неперервності
  5. Принцип свідомості й активності
  6. Принцип міцності і прогресува

Провідні ідеї Концепції:

1. Забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей шляхом інтеграції здоров’язбережувальних технологій з різними видами дитячої діяльності.

2. Підвищення медико-психолого-педагогічної компетентності педагогів, батьків у виховання здорової дитини.

3. Формування стійкої мотивації на підтримку здорового способу життя.

Завдання Концепції:

- Використання сучасних новітніх технологій оздоровлення дітей у процесі різних форм фізичного виховання.

- Удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи:

а) вчити дітей дбати про своє здоров’я;

б) розвивати фізичні якості;

в) забезпечити взаємодію педагогів, медичних працівників та батьків у питаннях зміцнення психічного, фізичного здоров’я дітей та формування у них здорового способу життя;

г) використовувати нетрадиційне фізкультурне обладнання для профілактики порушень опорно-рухового апарату.

- Підтримка оптимального рівня фізичної і розумової працездатності дітей протягом дня.

- Формування фізично, психічно, соціально та духовно здорової особистості.

Реалізація Концепції:

- Створення комплексної багаторівневої діагностики фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дітей.

- Розробка і реалізація на практиці перспективних комплексних планів по оздоровчій, реабілітаційній, корекційно - розвивальній роботі.

- Розробка і апробація на практиці системи роботи з батьками.

Умови реалізації:

- Створення розвивального середовища для активної рухової діяльності дітей у дошкільному закладі.

- Підвищення педагогічної і соціально-психологічної культури.

- Створення системи роботи з профілактики та корекції порушень опорно-рухового апарату.

Очікувані результати:

1. Зупинення прогресування захворювань в дітей і зменшення рівня порушень опорно-рухового апарату.

2. Зростання силової витримки м'язів.

3. Зміцнення здоров’я.

4. Розкриття фізичного потенціалу кожної дитини.

Індивідуально-корекційна робота

з дітьми із порушенням опорно-рухового

апарату з використанням нестандартного спортивного обладнання

/Files/photogallery/740/IMG_2806.JPG

ШКОЛА ЗДОРОВ’Я З ПЕДАГОГАМИ

Щоб організовувати роботу з дітьми по формуванню здорового способу життя, необхідно самому бути взірцем для наслідування. З цією метою почала працювати «Школа здоров’я» для працівників закладу під керівництвом вихователя фізичної культури.


ПЛАН роботи

дошкільного навчального закладу №14 "Теремок" комбінованого типу з фізкультурно-оздоровчої та профілактичної роботи

на 2015/2016 н.р.

Місяць

Заходи

Місце проведення

Відповідальний

Вересень

1. Активізація роботи ДНЗ в 2015 - 2016 р. щодо збереження здоров'я

дітей та формування у них позитивної мотивації на здоровий спосіб

життя (інформаційне повідомлення).

2. Діагностика психофізичного розвитку дошкільників (результати

обстеження).

3. Гурток "Юні гімнасти". Тема: "Спортивні танці"

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Жовтень

1. Здійснення спільних фізкультурно-оздоровчих завдань на забезпечення особистісного підходу до дитини (інформаційна доповідь)

2. Фізкультурно - оздоровча профілактика дошкільників в групі здоров'я

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Листопад

1. «Музика зміцнює здоров’я». Використання музики як терапевтичного засобу в оздоровчій роботі з дітьми. (теоретично-практичний тренінг).

2. Практикум для педагогів на тему «Вправи на формування фізичного образу «Я»»

3. «Україна – спортивна країна». Інтегрований пізнавально-спортивний тренінг для старших дошкільників.

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Грудень

1. Взаємозв’язок фізичного та психічного здоров’я дітей. (доповідь).

2. Гурток «Мовленнєві витинанки». Тема: «Мовленнєвий калейдоскоп».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Січень

1. Круглий стіл для педагогів «Курс на здоров’язберігаючі технології».

2. Заняття-гра для дошкільників «В лабораторії здоров’я».

3. Майстер-клас «Степ-аеробіка».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Лютий

1. «Абетка здоров’я». Методичний матеріал на допомогу педагогам.

2. Організація рухової діяльності в ДНЗ – запорука гармонійного всебічного розвитку та міцного здоров’я. (лекційна доповідь)

3. Пізнавально-ігрова діяльність «Квітка здоров’я».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Березень

1. Інформаційний проект

2. Жива екологічна газета «Хто Весну робить» (пізнавально-практична діяльність)

3. Гурток «Юні шахисти». Тема: «Мешканці шахового королівства».

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Квітень

1. Гурток за інтересами "Абетка духовної культури і здоров'я".

2. Валеологічна стежина «Щоб здоровими зростати – корисну їжу треба вживати». Заняття-гра для старших дошкільників

3. Стежинка - здоровинка «Пальчикові ігри»

ДНЗ № 14

Вихователь-методист
Прийма Н.В.

Травень

1. Моніторинг вивчення стану фізичного здоров'я дошкільників та

порівняльний аналіз результатів фізкультурно - оздоровчої роботи.

2. Підсумок роботи

ДНЗ №14

Прийма Н.В.

Кiлькiсть переглядiв: 1915

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031