• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ПРОЕКТ "ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ"
/Files/images/storya/1830178qyjed01h98.gif

ПРОЕКТ "ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ"

Відповідно до наказу Міністерства освiти i науки від 11.01.2016 N 5 «Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом», що реалізується з Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» у партнерстві з Європейським Союзом i Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру» в дошкільному навчальному закладі № 14 «Теремок» комбінованого типу Мелітопольської міської ради Запорізької області протягом жовтня – грудня 2016 року впроваджувався проект «Вчимося жити разом».

Він реалізовувався у двох напрямах — формування у дошкільників життєвих навичок, що сприятимуть позитивній адаптації, та надання дітям психологічної допомоги і підтримки.

Практичний психолог дошкільного закладу Озерова Світлана Володимирівна пройшла тренінгові курси по впровадженню парціальної програми «Вчимося жити разом». На протязі жовтня - грудня 2016 року проект впроваджували в освітньо-виховний процес з 65 дітьми середнього та 71 дитиною старшого дошкільного віку. Метою занять було навчити дітей ефективного спілкування, самоконтролю, керування стресом, розв’язання проблем і конфліктів.

В рамках проекту "Вчимося жити разом" розпочалися навчальні заняття з дітьми старшого дошкільного віку групи № 7 та групи № 8, з дітьми середнього дошкільного віку групи № 9, № 11/Files/images/IMG_5661.JPG











Заняття №1 «Дружні діти – мов квіти»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей середньої групи №9, №11

/Files/images/IMG_5656 (1).JPG Метою заняття було формування уявлення дітей про важливість дружнього ставлення до оточуючих, способи толерантної взаємодії. Також вчилися розуміти зміст казки, оцінювати поведінку героїв, виховувати доброзичливість; розширювати та закріплювати знання про квіти України, кольори; розвивали мовлення та вміння висловлювати свої думки. Наприкінці заняття діти: Оцінювали поведінку героїв казки; пояснювали, чому важливо бути дружними; називали кольори та квіти./Files/images/IMG_5665.JPG

Заняття №2 « Ввічливі слова творять дива»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей середньої групи №9 ,№11

Метою заняття було навчити дітей вживати слова вітання та подяки, проявляти співчуття, викликати бажання допомогти, проявляючи при цьому радість і доброзичливість, формувати уявлення дітей про важливість толерантної взаємодії. Наприкінці заняття діти: називали слова ввічливості, які запам’ятали; пояснювали, чому важливо бути ввічливими.

Заняття № 3 «Разом об’єднатися — веселіше гратися»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей середньої групи №9, №11

/Files/images/IMG_5985.JPGМетою заняття було формування в дітей в процесі гри навичок
/Files/images/IMG_5987.JPGспільної діяльності, прищеплювати бажання перебувати в колективі та розвивати здібність до співпраці, посилювати відчуття згуртованості в групі. Наприкінці заняття діти: пояснювли, чому краще бути разом.

Заняття № 4 «Дерево добра»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей середньої групи №9, № 11

Метою заняття було формувати в дітей уявлення про толерантність як уміння робити хороші, добрі вчинки. Систематизувати уявлення дітей про добро, добрі вчинки, поповнювати словниковий запас дітей словами ввічливості; вчити правильно доповнювати речення. Удосконалювати комунікативні навички (вміння висловлювати свою думку, проявляти доброзичливість до суджень інших дітей). Виховувати в дітях дружні взаємини, вміння і бажання прийти на допомогу дорослим і одноліткам. Наприкінці заняття діти: називали добрі та погані вчинки; пояснювали , чому важливо бути добрими./Files/images/IMG_6167.JPG

Заняття № 1 « Діти ввічливі та чемні всім навколишнім приємні»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей старшої групи №8, № 7

Метою заняття було прищеплювати дітям корисні звички чемного поводження, вживання ввічливих слів, вчити правил культурної поведінки. Формувати в дітях усвідомлену потребу доброзичливої та толерантної взаємодії з іншими людьми, показати переваги такої поведінки. Наприкінці заняття діти: Називали слова ввічливості; пояснювали, чому важливо біти ввічливими.

Заняття № 2 «Міст миру»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей старшої групи №8, №11/Files/images/IMG_5689.JPG

Метою заняття було продемонструвати зв’язок між особистим вибором і впливом цього вибору на інших людей. Підвести до усвідомлення того, що кожна людина приходить у цей світ творити добро. Формувати в дітей бажання бути добрими, милосердними, лагідними та привітними до оточуючих, показати переваги мирного співіснування з іншими людьми. Наприкінці заняття діти: пояснювали, чому мирно жити-краще; називали дії, вчинки, слова, які сприяють мирним відносинам.

Заняття №3 «Всім допомогати - вірних друзів мати»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей старшої групи №8, №11

Метою заняття було формувати в дітей уявлення про поняття дружби як про найбільшу соціальну та моральну цінність, що передбачає щирість, довіру, взаємну симпатію, взаємодопомогу. Наприкінці заняття діти: розповідали, чому треба допомагати одне одному; називали дії, вчинки, слова, які описують дружбу./Files/images/IMG_5898.JPG

Заняття №4 «Кожна дитина - як в намисті перлина»

з морально-етичного , мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей старшої групи №8, № 11

Метою заняття було розвивати емпатію, вміння проявляти позитивні емоції, контролювати їх, тренування вміння слухати інших, вміння висловлювати свою думку, створення доброзичливої атмосфери, розвиток упевненості в собі. Наприкінці заняття діти: розповідали, чому треба бути уважним і доброзичливим до оточуючих; називають ознаки доброзичливості.

/Files/images/IMG_6139.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 191

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.